UN!CUM

Larifari

lyrics by Doc Rock
music by Geronimo

BACK
Speaker
NEXT

(Improvisation)

Legende

Um den Sinn oder Unsinn dieses Textes überhaupt annähernd deuten zu können, wäre es gut zu wissen, dass Doc Rock sein Wissen über Musik anderen Menschen vermitteln wollte und in einem gut sortierten Plattenladen seine Brötchen verdiente. Leider hatten diese Mitmenschen keine Ahnung von guter Musik, was den Doc regelmässig auf die berühmt-berüchtigte Palme brachte.

Text:

Larifari brauch i ned! Larifari mog i ned!
Larifari moch i ned! Larifari mog i ned!


Neulich kommt a Typ zu mir und frogt: "Hast Du an Rap da?"
I schaug ma den kurz o und sog: "Schleich di du Depp du!"
I frog euch Leut "was soll des sein, was hod des für nen Sinn?
Den Rap den schmeiß i hin, 'cause:
Larifari mog i ned, Larifari moch i ned und Larifari brauch i ned!

I schmeiß ma die neueste Scheibm vom Eddie van Halen nauf
da sing der Dave wieda, als wie auf Vinyl drauf.
I sog euch glei, des is a Scheibn, die müsstsa ham allerwei.
Den Rap, den Rap, den schmeiß i hi! Wer braucht den Rap i sag euch glei des is a Gschiss!
Larifari mog i ned, Larifari brauch i ned, Larifari moch i ned!

Neulich beim Müller drin im Tal, da kommt a Madl her zu mir.
mag sie nen Techno ham, die oide Sau...
Sog i "hör doch amoi an Blues o Babe" - die hört sich nen Blues o und ist begeistert!
I sogs euch doch immer: Larifari......!
Larifari brauch i ned, Larifari moch i ned, Larifari mog i ned!

I mog an Spider Murphy Rock und i mog a Van Halen
I scheiß auf den Rap, was soi des ois bedeuten?
Ich hab nix davon, von den Negern die da rumhüpfen
Ich mag die Neger aber..., der Rap, der is Schwachsinn!
Larifari mog i ned, Larifari brauch i ned und Larifari moch i ned, Babe!

guitar: Geronimo
vocals: Doc Rock


V4A